Afscheidscolumn Noor

29 juni 2018 - Korfoe, Griekenland

Backgroundtrack: Bye bye bye - Backstreet Boys

Na een ietwat stressvolle rit naar het vliegveld en boarding -tip voor toekomstige vliegveld ontwerpers; om reizigers iets meer rust te geven zou ik de analoge klokken op het vliegveld niet een kwartier voor laten lopen- kijk ik vanuit de lucht naar een prachtig Corfu en terug op een nog mooiere vakantie.

Ik snap je wel Nina, met dat busje. Eigenlijk kan je overal staan, overal heen, even rust nemen om zelf te koken (niets tegen frietjes en Griekse salade) , liftende clowns meenemen, het landschap vanaf veel wegen zien en je een zelfstandige vrouw van de wereld te voelen. (Ik was trouwens wel afhankelijk, volgende keer heb ik echt mijn rijbewijs!) En als de buitenwereld iets te actief en confronterend is leent het busje  zich ook om elkaar nog beter te leren kennen. Op dit soort momenten hebben we elkaar denk ik goed aangevuld.

Ik blijf maar denken aan alle bijzondere mensen die we hebben ontmoet, de situaties die we niet echt hadden zien aankomen en de momenten waar we toch even door hebben gebikkeld (top van de berg bleek toch weer niet zooo ver te zijn).

Al met al heb ik heel veel genoten van de reis en het gezelschap. (Daarmee bedoel ik dus jou.) Weekje uit, goed voor U! Heeeel veel plezier met de rest van de reis!

Hmm lekker in de regen naar een klooster