Roadtrip-route

8 juni 2018 - Delft, Nederland

Eigenlijk horen hier natuurlijk vooral mooie reisverhalen, maar deze eerste post bevat alleen nog maar plannen. Ik wil tussen 8 juni en 9 augustus een rondje rijden door de Balkan met Camper 2.0. Het is een beetje de lange-afstands-variant van die rood-gele "hop-on-hop-off" bussen in toeristische steden: ik pik reisgenoten op bij het ene vliegveld en drop ze weer ergens anders. Hieronder een kaartje met globaal de verschillende etappes en welke mooie mensen mij op die stukken vergezellen.

Overzichtskaart

• 8 juni - 18 juni: Vertrek uit Delft - via Oekraine naar Boekarest, Roemenie,  met Mama.
  • 19 juni - 20 juni: In mijn uppie van Boekarest naar Sofia, Bulgarije.
  • 21 juni - 29 juni: Met Nora the Explorer van Sofia via Macedonie en Albanie naar Korfoe.
  • 29 juni - 3 juli: Bezoek van Kees! Van Korfoe naar Tirana, Albanie.
  • 4 juli - 5 juli: Van Tirana naar Podgorica, Montenegro. All by myself.
  • 6 juli - 10 juli: Rondje Montenegro met Papa, eindigen in Dubrovnik, Kroatie.
  • 10 juli - 17 juli: Windsurfen aan de Kroatische kust en het binnenland in naar Sarajevo, Bosnie, in gezelschap van Baywatch-Bianca.
  • 18 juli - 21 juli: Op mijn dooie gemakje van Sarajevo naar Split, Kroatie.
  • 22 juli - 27 juli: Roadtrippen met Tjerk langs de Kroatische kust naar Pula.
  • 28 juli - 3 augustus: Met afgestudeerde Ali van Pula naar Bratislava, Slowakije.
  • 4 augustus - 9 augustus: Achter Simon aanpuffen in de Alpen en dan, hop, weer naar huis (wellicht met een kort stopje bij Ansie in Basel...)

Mocht je graag horen, of alles een beetje volgens plan loopt: je kunt je aanmelden op de mailinglijst voor deze blog!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade